daniel, 5 januari <3

ett år sedan, det blev du och jag, på riktigt.. jag kan säga från hela mitt hjärta att utan dig
skulle jag känna mig ensam, osäker och värdelös. du får mig att känna mig bra och jag vet inte vad
jag vore utan dig, dina fina dagliga påminnelser och allt bra och fint du gör för mig. 
vi har haft våra nergångar också, men jag tror eller vet rättare sagt att det har gjort oss bättre och starkare. 
du är min bästa vän, min älskling, mitt allt <3 jag älskar dig i "alla väder", glöm inte det..




Kommentarer
Postat av: Daniel

Älskling vad söt du är <3 Älskar dig mest utav allt du är bäst <3

2011-01-05 @ 13:37:55
Postat av: ebbbis

åhhhh. fan så sötttt skrivet cissi! hoppas ni haft en mycket lyckad dag. och säger detta från hjärtat nu: jag är sjukt glad för att du har hittat en kille äntligen som gör allt för dig och jag är jätte glad för eran skull! för man märker att utan honom, så skulle du gå sönder! <3 love uuuu

2011-01-05 @ 22:55:44
Postat av: cecilia

ja visst är jag gullig hihihi (a)

hihih ebbsan va söt du är <3

2011-01-06 @ 16:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0