29 januari

igår som sagt, hamnade bella och jag först hos michis. började förkröka ordentligt och vid 10 satt vi på bussen in till stan, bussresan var inte heller och leka med! väl i stan mötte vi upp melinda och sen blev det lokalfest som faktiskt var riktigt roligt. blev dock lite för mycket av det goda för oss alla tror jag. och när vi ska åka hem, försvinner jag min idiot utan jacka i kylan.. haha! ae då var dom andra inte sååå glada på mig sen när dom hitta mig vid halvars (a)

lyckad kväll ändå! pussssss


Kommentarer
Postat av: bbb

du är så skööön min lille freunddd! <3

2011-01-29 @ 12:33:06
URL: http://likeasoldier.blogg.se/
Postat av: cc

du är så skön min plutte <3

2011-01-29 @ 16:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0