gotcha.

hej.
mina ögon rinner, min näsa är snoris. ushh. slout. hela jag.
lyssnar på good song med.. haha pappa o jag hade 80-musik-race,
hemma förut. hähä.. han o jag <3 har käkat lite thai-food med, mickegott.
skön dag faktiskt, hål timma sista, så va hemma till 2. fick reda på en good sak med,
börjar 11.45 på torsdag. mm skönt. känns rätt ovärt o åka in och göra ett prov, men nejdå.
jag är duktig och fixar liksom ig då...... för så kommer'e bli.

men jo lite plugg hare blivit idag.. duttia jag. sen lite små-misslyckad baking påre... fan. jag som va sugen på blackballs.. men blev ner i sopperna. buh.

har hittat en finis sötis sak jag måste ha. men vad det blir är a little secret.. puzzs hejdå.




mini-ceciliuiiiiii...... vill va liten igen........ sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0