lips of an angel

jobbintroduktionen gick bra. schema fick jag oså. hoppas det blir bra nu :) efter stan gick jag till min älskling sen gick vi upp till stan, träffade emil o natha och käka med dom och satte oss även vid strömmen o hade det skönt. tog 8 pendeln och så åkte millsan o jag till strömmen med dom andra tjejorna och prata. midsommar skiter jag blankt i nu assså. orkar inte bry mig haha.

haha kunde inte bestämma mig om hårfärg så blir imorn.
hahahahahahah jag är så jäkla misslyckad. mitt hår är som
en rishög. skit härligt. ohnej. katastrof.

ska väl sätta på en filmilui. och imorn kanske blir ikea, kanske stan, kanske nått. ae bry!

 hihi gammal bild från fest i vintras. rödhårig o allt. o en sötis brevid mig. aw


Kommentarer
Postat av: bbbb

awww :)

2010-06-24 @ 00:51:02
URL: http://www.bellson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0