punkter

jag ska på stan imorgon, med mina bästa B <33
jag saknar min lilla pulla, ebba.
jag hade mys dag med mina bästa idag, film +kaffeandsomecake!
jag har haft 2 bra dagar.. hm :)
jag är fan glad asså!
jag såg bästa filmen med pappo idag, karate kid hahaha min idol <333
jag vill köpa massa kläder, men hittar aldriiig något :(
jag vill inte börja skolan igen
jag måste sluta dricka coooola hela tiden............. gört hela tin. lovar..
jag ska se film nu och typ sova. (behövliiiigt) +lite ensamt men a.
jag är bäst på o skriva punktform.. läääläää. j

det här va ganska så ointressant. men va bara tvungen      OUUU.
nej. nej.nej.nej.nejenklfjaöl

nae nu får jag lääääägga av. film NUUUUUUU!


min idol. <333333333333 hot. smack. typ pussssa massa.
hahahhaha kan va så att jag är trött och gillar o drivaa.
men snyggg som fään. hahaha ae. serriiiii....... nu. not.
deeet jag vill få fram är. BRA FILM. och snygg boi. nej strunta i det sista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0