bra dagg. bättre

trodde dagen skulle va pain. men faktum är att den va bra både skola och efter. efter skolan blev det en runda på stan med bellla. kirra linne båda 2. ihhi. sen mötte upp gulleee, kolla runt. sen tröttna vi på stan, så blev maxi tur. fick han att köpa fiiiin tröja. bellla tyckte same... juste. sen så bjöd han på korv hihi och så kom dj också så blev det lite ica maxi sådär, sen värsta rappp-bil-turen till rese.(hahahha..) sen åkte bell and jag hem. frös ihjäl typ. det va minus på måndag. allt annat puss på't. 

imorn blire doubleräls-time. shiit längtaaaar .. kanske inte :(
men bästa bubben ska vänta och åka med mig till skoolan senare. när jag är färdig.
bäszttta han.

  bästa tjockiisiinen

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggaste fettot är jag ;)

2010-01-13 @ 07:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0