panik.

mitt rum är nog det kallaste jag vet.. inte kul :(
igår, åkte till daniel. mm massa pussar på han. såg på film och åt äggmackor :)
vet inte va det är med mig men somnar dötidigt.. både söndags o igår.
imorse vakna jag jätte-tidigt så det va bara och väcka plutten som sov,
bästa jag drog undan gardinerna och ställde mig i sängen o sjöng "gomorron, gomorron, hör fåglar sjunga glatt...." calle-kaviar-reklamen.. hähh.
sen kom oskar o tess o hämta mig så har jag hängt hos ebba hela dagen. saknade hon! va inte igår jag va hos henne. vi baka kladdis och bjöd dit bellson som kom på 3 min när hon fick reda på att det va kladdkaka i ugnen ;) tjocka <33
imorgon blir det att gå upp early.. och åka skider... hahahah.
all lycka till mig. <3333
ge mig värme nuuu. fryyyser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0