oj

lördag:
fiest.. haha sjukt kul hade jag med bästa tjejerna <3
sen hem till min tröttis.

söndag: alla <3-day..
tötis kom in med rosor på morgonen, sen så tog vi det lugnt,
på kvällen gick vi och åt på pappa grappas och sen bio, gick hem till han sen och somna fort..
puss på han. <333333

måndag: väckarklockan ringde, förstörde min sköna sömn.
va bara att göra i ordning sig och dra sig. nu kom jag nyss hem
från pluttis.

skola imorn.. SUCK efter den här underbara helgen.




 bella tyckte det vart lite kallt på toan så hon la sig ner ... hahahahhaha "åh gud ia, känn vad varmt golvet är" MOHAHA

Kommentarer
Postat av: danjeel

Bästa helgen med bästa dig <3 du är bäst :*

2010-02-15 @ 22:15:36
Postat av: bbbbb

haha fyfan vad dum du är ;o

2010-02-16 @ 16:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0