älskar vädret?

vikket väder. tack för vi fick sluta skolan vid 1... wi. tänker hålla mig inne i morgon med. tänker inte äns chansa på att komma till skolan i det här vädret med sämsta pendlar.. men det gör mig inte mycket :) vem tackar nej till sovmorgon? hallååå.

ahjuste.. haha ni skulle sett bella o mig. som är typ asrädda för plogarn.. kommer han där och vi fick panik idag IGEN och sprang tillbaka. HAHA vi är så roliga. nåttt vist med den där traktorbilen.. häh.

nu ska jag typ relaxa. movie, pappa fixar mat. sen typ sova. orkar inte va vaken. nee. HEJRÅ


Kommentarer
Postat av: bbb

haha han verkar inte gilla oss ;)

2010-02-03 @ 18:56:59
Postat av: daniel

skönt blire imorn att koma till dig på morgonen o stanna sent wii pluttisen min :D <3

2010-02-03 @ 19:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0