dan före doppare-dan

det känns lite för tidigt för årets bästa dag, julafton.
men pirret som man hade när man var liten börjar
komma lite nu (hih)

dagen har vart stressfull, tidigt in till stan med min kära ebba <3
vi stressa runt i julyran men vi fick med allt vi var där för vill säga. sen blev det
färgning av ebbas hår, vart lite små chockade att det stod intensiv röd på
men när vi tvättat ut det såg hon ut som en riktig svartskalle (haha) det fixar vi!


fult normala sådär hahahahha


när jag kom hem tog jag mig an ett försök till på knäcken och om dom blev lyckade!
mums. längtar tills imorgon när man får smälla i sig allt gott he-he. 

har suttit och slått in dom sista klapparna med
så mysigt så. nu börjar jag faktiskt bli trött.

GOD JUL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0