haha.. memory!

haha.. iförr-går när ebba och jag hängdeee. gick vi in på lunar (wuuh) ahahha.. hitta roligaste jag skrivit.. så sött.

bl.a

13 :D 25 aug. 2006
"Jaha då har man levt 13 år nurå ;D tretton jävla år ,om man tänker efter så har man hunnit med ganska så mkt <3;) Pussat en kille för första gången;P, hittat på många dumma ideer , gråtit ,skrattat , hittat världens BÄSTA kompisar , jaa jag är helt enkelt nöjd med mitt liv ;D<3 DET ÄR ALLT MAN KAN SÄGA ;D<33 ,Hatbra <3;)/cissi

Pss, SKRIV GÄRNA I MIN GÄSTBOK ;D<3
"

sörsjön, 7 sept 2006
"Heeejhej , :) idag kom vi hem från lägret - söörsjön :) dt va så jäävla kul :D Sebbe,Jensa,micke,hampe,jontte,jag,bella,johann a & milla hitta på massvis med skojiit :D , vi spelade klädpoker ;P haha o då när vi körde då gick BRANDLARMET igång xD hah dt blev helt enkelt för HETT ;) tss, ! O så va vi nere o bada elr asså inte vi TJEJER( föör kallt ) men killarna bada , vi käka korv uppe vid "grillen/elden" ... dt var föööör kul :) kl 23.00 va vi tvungna att sova :s usch ! då gick alla till sina stugor , men bella&jag ville INTe sova så vi drog till jensa,sebbe,micke,milla&johannas- stuga :D Men tyvär dröjde dt inte läänge förns lärarna kom på oss & skulle gå o kolla så att alla sov ; S tuusan oxå ! så då fick bella & ja gå tbx till våran stuga ,där fame & ante låg i sina sängar ! Fame den jäveln kunde självklart INTe hålla käften , han satt uppe o sjööng.:@ . men till slut blev han tyst :p vi somna ! Ja / vi sov supper sköönt ! Lite senare komm några jävla lärare o väckte oss , (klockan va 4) o sa att vi skulle gå på tipspromenad :P:s ooh guud va ja va trööt ! Dt regnade & usch dt va inte alls roligt !:/cissi"

BÄSTAAA < 3 9/8- 10/8, 10 aug 2006.
"Heeej < 3 faan va lyckliig jag är då :' ) Shhit i går var bellajag&Ebba PÅ rixfmfestivalen , oow shiit vad bra det var då SPECIELLT OLA ( v Vi blev helt galna när vi såg honom , Ååååååååååååå va Snygg han är då ! Men sen ialla fall så blev det så himla hett ! så vi gick o drack lite & kollade lite då såg vii massvis Snyggingar Oooww så heeta ! < 3 Vissa kände vi igen !;D Men många av dom vi typ aa skiit samma hälsa på kände vi inte FAAN va kul det vardå :D Vi trräffade ebbis kussin LUDDE , ASA full var han men hans kompis var ju riktigt het men full han med ! , !! :DSen var det nåra kllar som följde eter oss ; P dom va oxå heeeta ( L ) I går var faan min lycko kväll < 3 Jag såg oooo aaa den hetase killen på jorden , ooooo hethet ! faan ( L ) Idag åkte bella jag therese in till stan , för hon skulle klippa siig , men då passade vi på att gå på stan ; d men vi stannade kvar sen till 8 ; D faan va ont i fötterna jag har nu då ! Men det var det värt måste jag säga ! för alla heta boys vi hälsa på så vart det ju KLART värt det ; D ( L ) Men idag ialla fall så hittade vi oxå nåra boys att ,aaa < 3 Än till o med som var lite groggy o då kom han fram o börja snacka me oss ; D oooooooooo hethet han var 19 :D Han var så snyygg ! < 33333 Men ja ska dra nu JAG ÄLSKAR KILLAR ( L ) EBBAJAG&BELLA BÄSTA RAGGARNA -helt klart !; D

-v- /Cecilia < 3"



-/ jag komme aldrig glömma hans ögon& hans leende! ,11 aug 2006.
"Heejheej < 3 idag ska bellajag&ebba va ;D längtar , vakna typ nyss . : o Himla trött kunde faan inte somna ;/ Men igår&i osndags var faan dom bästa dagarna på hela sommaren ! < 3faan va bra HAN var då , OLAAAA < 333 Men ja måste dra nu

Puss hej / CECILIA ( v


JAG KOMMER ALDRIIG GLÖMMA HANS VACKR ÖGON & HANS LEENDE -/v :') <3"





haha fyfan. så jäkla små! ebba 11, jag va 12, bella 13. griiima brudar!

Kommentarer
Postat av: eBBIS

hahahah fyfan, du var så jävla söt när du skrev såna där söta små saker (a) åhhh vill tillbaka, vi tyckte allting var så bra. och vi var nöjda med våra liv helt enkelt, thihi <3



/ebbbis

2010-04-07 @ 11:15:10
Postat av: ceciliu

haha ha fyfan, va ju så jävla nöjd med o pussat en kille ;) HAHAHAHA

2010-04-07 @ 12:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0