tisdag

igår var vi på ifk match. trodde jag skulle dö när det blev 2-2 omg! då vare bara att åka hem typ. så va hemma framåt halv 11 och då va jag heltrött. o somna på dirr. hehe.

skola idag. ansiktsbehandling stod på schemat såå skönt.rengöring+peeling+massage+ansiktsmask, shiet så underbart. bästa camillan.

slutade vid 2 och åkte hem på direkten och nu har jag käkat lite korvstrogga m ris och även suttit i telen med bästis-ebbis. ♥

nu ska jag fixa mina naglar (uäk så fula dom är nu) sen sitta och avnjuta första avsnittet för den här säsongen av andra avenyn wie. ikväll äre idol också. fan så skön dag jag har framför mig.



i torsdags dock.. så här bra har det vi på våra lektioner (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0