the way you feel inside

idol om 50 min typ. (yyyyyyyyyyyyyyyy)

min dag har vart seg segare segast. trodde jag skulle somna sista lektion, datakunskap. hem på direkten och kollade på top model 4 ihi, sen damsög jag like hell. shit så bra av mig. nu har jag ätit tacos med mamma och pappa och snart äre idol-taggg.

imorgon är det kort dag, skön dag. sen ska jag strosa på stan, hitta nått till på fredag, partyparty. men är lite små skeptisk till det hela, men men. inga negativa miner (än)

haha jag hade sett fram emot den här helgen som vi hade klart bestämt "chilli-dilli-helg" men så gick det med den helgen. men på lördag ska jag bara slapppa sönder, ni vet film godis mysipys. jag längtar. like hell.

nu ska jag kilaaaaa. pössiluu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0