takin' a roadtrip...

ahop. torsdag. jag va liksom jätteglad för att imorn är det fredag och det stod födelsedags/lokal-fest på schemat. men den blev typ inställd så jag är rätt typ down :( boooooring. och vi valde mellan haga/kunskap eller lokalfesten och så tänkte vi "ehm jo roligare på l-festen liks så vi skiter i o fixar biljetter" men nu står vi här, torsdag kväll och har nada-plans. it sucks. mhm. så nu är jag pissed of! men tagga tills nästa helg då blire össssssssssssssssssssss hahahaha. fifan.

mmhmmhmhmhmh
firade fjortisen idag, annaaaaaaaa hihihhhhh
så systra mi o jag kom hem tyyyp nyss.
ska sova nu snart. apa-trött.

en dag sen helg. ajuste. tråkig helg.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0