pontiak-loo

ah. schkuulan. inte länge man kan säga att jag slut vid 11.20 najs! hade utvecklingssamtal, sen åkte pappi o jag och åt lunchis på olearys sen uttnyttja pappas plånbok 'smacksmack, ny jacka. sen mötte upp johanna aka pontiak. tog 113, stana runt mä'na. köpte skjorta o sen ear-rings. skulle köpt kjoleeen men orka inte. kanske imorn. kommer va slut. ae då har jag sparat dom pengarna! sen hem, bikeeee-ade med systra mi och ocki.

ah va jag längtar till nu är.. tacos och idol- puss



lite lika bah. glasses , they do like.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg tjej det där!

2009-09-29 @ 21:03:31
URL: http://jjohannaahlin.devote.se
Postat av: ceciliu

arå. kan jag lova! haffa henne på stan bara sådär ;)

2009-09-29 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0