lördag, slappa slappa!

fest igår, sjukt kul. riktigt mycket folk och riktigt roligt. fasan vad vi dansa och jag säger aj nu i mina fötter. haha nya klackar på fest är inget att rekomendera. sen att va tvungen att gå hem också från haga till hageby va inte heller något att rekommendera, vid tio i 3 va vi i lägenheten och slängde oss direkt och jag somna nog lika fort jag la mig haha.

bilder kommer kommer.

ikväll blir en riktigt lugn chillidill kväll. så skönt. riktigt efterlängtat efter 5 veckors festande varje helg. nej nu ska det bli riktigt mys med en lugn och skön lördag. är nog inte bara jag som tycker?? haha.

bilder kommer som sagt.
pusssssipussss


when you go down when you go down down
åh vad vi körde till den här dåååååååååå heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0