TISDAG

olá senorita.. stavning hihi.

tisdag-höstlooooov. så skönt som det kan bli. igår släppte ebba o jag chill hos henne. baka godaste chokladmuffinsen med (haha) mildyogurth och turkiskyogurth, låter griiimt äckligt. men blev griiiiiiiiimt gott hehe. sen så blev det bästa bouncing balls spel och lite ljus och lite höst sådär vetni.. shit så mysig jag är ibland.

idag ska jag ta mitt pick o pack och dra mig till mormor, som ville så gärna ha mig som gäst.. så aa får va lite snäll (jul snart vet niiii hähh) så ska träffa henne vid 3 och käka på stan med systrius också och för första gången på typ flera år så ska hon med hem till henne och sova haha.

så nu måste jag packa lite. sen fixa mig. sen åka till cityyy.

saknar mina tjejor.
och milla, jag är inte avis på dig.
inte äns lite. stockholm och allt.
nej. tro inte det.  


Kommentarer
Postat av: ebbilusch

hahaahah vår egna gräddfil, den är god den mmmmmmmm <3

höst är mys! punkt sluT! hjärta. dig.

2009-10-27 @ 13:10:35
Postat av: milla

aha va ja ska inte tro att du är avis. yeh tjena vem är inte avis på en som får leva stockholmslivet 3 dagar ;) nej nu ska jag inte vara dum ska absolut inte fresta dig med att vi ska ut och käka i stockholmiiia snart ;)<3 pussy hare bra i haggggeby herrå

2009-10-27 @ 16:53:04
URL: http://www.camilll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0