lördags.morning.

lördag och jag har precis vaknat kan man säga. vaknade av att det var så jävla kallt i mitt rum för någon hade viss glömt o stängat igår när det va bastu i mitt rum..

idol blev inte så mycket tittande på.. men vi hade trävligt iaf :) satt i källaren med 2 datorer. gamla bilder och så. hhihi. michis drog. milla drog. kvar va vi 3 st och hade grimt kul. ni skulle vart med.

vi kom fram till att ebba är bäst på att visa sin kärlek till sin pappa utav oss alla
"hejdå jag är trött o ska pissa"
hahaha. skönaste ebba.

dom drog sig vid 12 och jag la mig i sängen med datan och somnade visst.. 2 typ vakna jag.. så skönt (y) nehmen så somna jag om.

ikväll blire? ahh.. vad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ebba är sötast!!!

2009-10-10 @ 12:55:00
URL: http://jjohannaahlin.devote.se
Postat av: Anonym

haha ebba är sötast!!!

2009-10-10 @ 12:56:16
URL: http://jjohannaahlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0