hello m8's.

sitter o käkar toffifee. sååå gott ju. onyttiga mig. men min ursäkt är, måndag lång dag och ska även ut o röra på mig sen. (a) jahman. idag vare helt sickt o vakna o behöva gå upp. hatar måndag. will always do! men dagen flöt på och sista lektionen, bild.. milla o jag hatar den men älskar den så mycket. varför? joh. vi gillar liksom o prata (a) och det gör vi på den lektionen.. för vi råkar visst jämnt hamna utanför klassrummet. hihih. våran lärare gillart. eller.. inte! shape up. 

ska ut o gå snart. musik i örona, då gåre rätt bra.

aa btw. mjaouch!   

gillar pappa bah. awii. mina imorn.


Kommentarer
Postat av: emma

nice. vart är dom ifrån? :)

2009-10-21 @ 22:08:39
URL: http://eemmalaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0