you are my angel and you light up

det var minneskonserten igår som sagt och den var riktigt bra. roligt att man kunde några låtar också faktiskt :D synd att vädret inte kunde vart 10 grader varmare och lite soligare men den var bra iaf. vi kom dit vid halv 2 tiden tror jag och gick runt ett tag och sen så slog vi oss ner på filten och så kom tessis och oskis också! sen kom kalle baah och då blev det drag på det hela haha! aa riktigt roligt hade jag. på kvällen sen blev vi ett gäng som både var ute och inne (hehe) och lite efter ett var jag hemma och var heelt totalt slut. idag mår man som man förtjänar och nu ska bella ebba och jag köpa glass i våran efterlängtade kiosk som vart stängd i ett par år. mys pys. ikväll ska jag fixa håret som åsa ska hjälpa mig med och sen blir det även att sätta igång med hemkunskapen. adios!


 
och gud så trist och inte ha en ända bild från gårdagen pga pajj-kamera och pajj-mobil :(
så blev och sno en från lilla johan. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0