word spins madly on..

möndag möndag. upp tidigt, åkte till pappis jobb för någon timma sen blev det tandläkar-besök och sedan stan-tripp köpte paket åt tessi-pessi-pung som fyller 19 imorgon. (grattis om jag skulle glömma hehe) och sedan en fika med mormor och christoffer! sedan buss med lisa tillskolan, fick reda på mitt nationella i matte 21/7 = betyder 21 g -och-7vg. rätt nöjd för o heta cecilia lantz. tror min lärare också blev rätt nöjd över det som han sa: rätt bra för en som pratar bort lektionerna! :D:D:D haha. men det är väl inget betyg att skryta med men är nöjd med att bli godkänd. nu ska jag bara ta det lugnt kanske slänga en blick åt so:n om jag orkar vill säga. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

p.s. mobilen är tillbaks wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0