wi-i-i-i-e

åh så glad att det är näst sista lektionen för denna vecka, igår var en jäklig dag och vara jobbig. skola, så åkte jag hem pga huvvevärk la mig o sov en snabbis, så åt jag lite wook mmm. sen åkte jag och födelsedagsbarnet-therese in till stan köpte min fina klänning som satt helt perfekt.. trodde jag, f-n. när jag kom hem och provade den så var den föör stor. attans! nu är jag tveksam om det finns någon storlek kvar :( på kvällen firade vi therese med god-god förrätt och mat därefter. det vart en riktig myskväll med la familiaaá. idag är jag dock lite seg så när jag kommer hem ska jag ta det luggggnt men sen ska jag med mig stavarna och ebba på en alvestadrunda! och imorgon ska jag in till city och fönstershoppa hähääää. nejmen nu ska jag dra miiig! ADJÖSENNN


p.s GRATTIS SEBBE he-he-he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0