27 (onsdag) maj

jävla piss dag! inget har funkat något vidare.. och jag tänker bara på för mycket. betygen sätts på fredag oups får jag bara ta och säga.. sv,teknik,fysik blablabla. jag bara orkar inte bry mig :( finns inga krafter kvar! skulle behöva vara ledig imorgon och fredag och sen bara svish in med allt och få MVG i allt allt.. skulle sitta fett fint. men det kommer förbli cecilias dröm! nae fy nu snurrar allt i hövvet. vill in till city imorgon och göra stan men nae.. plugga stenhårt! vilket liv jag lever känner jag. :D:D:D:D:D:D imorgon är det dessutom fri-idrottsdag och regn väntas! fan så roligt yesssssss. nae nu ska jag gå och stoppa huvudet under kudden. hare bra! det kommer inte jag ha la-la-la. så uppåt!

PIRRIPIRRRPIRRPIRRR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0