söndag.nej!

har haft rätt mycket dom senaste dagarna.

--

torsdag: åkte till vilbergen och spenderade kvällen där med bästa :)
fredag: stan med e j o m, sökte desperat efter en klänning men kom hem tomhänt.. på kvällen slingade jag ebbas barr och det var tänkt att jag också skulle gjort det på mig men klockan tickade ivägså vi kollade på tv och fikade haha!
lördag: kollade på vingen-blacka vid 11. åkte hem och fixade så var det kalas som stod på listan. smörgås-tårta och paj jummi! på kvällen åkte vi till blacka först och vidare till mcdonalds hehe. kom hem vid halv 1 och satt uppe och pratade med min syster, oskis, pappa och farbror!

väldigt mysig helg :)



hahahahahahahahhahahahahhhahahahah

Kommentarer
Postat av: bbbbbbb

haha och jag är blekast som vanligt ;D

2009-05-24 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0