söndag eftermiddag

nu är helga slut och jag lider inte så förskräckligt eftersom jag skippar ett par lektioner imorgon eftersom det är tandläkarbesök för min del och så går vi bara till onsdag så jag tar denna vecka rätt ok!

igår blev det 2 skor inköpta, tack finaste mormor! och så fika vi också på kuriosa, stans mysigaste café med godaste bullarna hehe. min syster kom och hämtade mig vid 3-tiden och igår kväll så var vi samlade hos ebba och kollade på eurovison songcontest. vilket skit. haha. vi lyckades somna i soffan och vaknade upp vid halv 2, då åkte jag hem och hoppa bums i säng.

idag har bara blivit lugnt och kommer fortsätta så eller ska ut på en stav-gång med ebban senare. skön-skönt! bara att vi har lite svårt att få till att gå snabbt och samtidigt prata hahaha men det kommer väl vartefter..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0