inte-en-bra-fredag

skolan- missförstånd och vi hade lektion fast vi inte trodde det och där satt vi i norsholm, missade bussen tillbaka så det blev inget sy på klänningen. stan- hittade hundra saker, hade noll kronor att spendera, provade skor som jag ska få imorgon av sötaste mormor, sen kollade vi match som sket sig. sen hem och få reda på inte rolig sak som gjorde mig halv nere och sen satte jag mig här och blev inte heller så mycket gladare.. sådant man får ta. ajuste tandvärk har jag som inni-helvete också! vilken dag blä-hä.

hoppas jag vaknar upp på rätt sida imorgon med sol o hela köret och lyckad dag på stan. sen på kvällen blir hel-lugn med tjejerna, helgen får bli lugn och enkel med lite godis på det som extra krydda på en mysig och slappig helg. nu ska jag nog dra på ett avsnitt av SATC! bästa jag vet. det får mig på bra tankar!




pussis på dig.

Kommentarer
Postat av: bella

jag finns vet du!

jag älskar dig<3

JAG GLÖMMER DIG ALDRIG!<3

2009-05-16 @ 01:35:48
URL: http://www.bellson.devote.se
Postat av: ceciliu

love to you

2009-05-16 @ 12:04:47
URL: http://ceciliu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0