...

torsdag och jag sitter på data-lektion vilket totalt suger. kallt är det i rummet också det fick vi på köpet haha. idag efter skolan blir en sista plugga dag och jag känner hur jag kommer svika det med och somna när jag kommer hem. är så himla trött så känns som jag kan somna vilken minut som helst men har 2 lektioner kvar inklusive en härlig löpningsrunda på idrotten också som kommer göra susen.. eller inte. nej nu ska jag kolla runt lite för att fördriva tiden och hittade även ett par shorts jag blev sugna på hehe men det får vi ser hur det blir med den saken. ett par gladiator-pukes ligger högt på listan också men vet inte vart jag hittar sådan jag tänkt mig..

adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0