söndag jävliga söndag!

åh tack och lov att min saknade vän ebba är hemma i kimstad välbehållen utan några brutna ben! ♥ så snart ska vi ta en promenad runt samhället och prata av oss! och i morgon får jag träffa johanni-lull som också vart i fjällen och roat sig (med ebba) åh ni har vart sjukt saknade ska ni veta töser!

går kvällen var lyckad :) blev lite käk och så hos mig först och massa prat sen så kom skjuts och efter ett tag så blev det trevligt och framför all roligt ihi. vi lyssnade på en favvo-låt som bara skriker sommar "kom så ska vi leva livet - GT" åh och en massa annat bra! när några hade fått i sig lite för mycket av det goda kom min syster och hämtade oss och så väl hemma fick vi natt-besök! trevligt värre he-he. vi höll oss vakna till 8-tiden då deras buss gick till skärblacka! och vi satte i gång och röja undan allt och sen efter någon timma så var huset fint igen och jag drog ut min madrass och b och m fick inta sofforna! hähä så somnade vi till halv 11 ungefär då vi tog en frukost och nu så har jag försökt sova bort huvudvärken utan vidare resultat.. så snart som sagt ska jag ut och ta frisk luft! hoppas ni haft en trevlig helg!

puss.
you learn from your misstake..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0