onsdag- i skolan..

dåligt med inlägg dom senaste dagarna. var hos tandläkaren igår och satte dit gummisnoddarna och fy helsike vad ont det gör.. kan varken äta eller bita ihop! och i går när jag kom till skolan så fick jag/vi reda på att det var några vattenledningar som gått sönder så då fick alla gå hem och vad arg jag blev då.. så sen kom jag hem och pluggade lite och somnade som jag alltid lyckas göra när jag lägger mig lite ner och ska "läsa" he he. hoppar solningen idag och tar det i morgon i stället :) för annars har jag inte en chans att få ett G på so provet i morn. måste vrål-plugga idag alltså. och något jag ser fram emot det är lördag när vi ska till johanna och fira henne (en månad senare dock heh) så det blir trevligt. så på fredag ska vi in och köpa presenter till henne, frågan är vad vi ska köpa?!?! hum. förra året kommer jag ihåg precis vad vi köpte haha. jamen nu ska jag göra lite annat :) GOODBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0