MÅNDAGGG

försov mig (för ovanlighetens-skull haha) 07.35. kors i taket var det sol så blev man lite piggare. sprang runt halva huset för att hitta mina pantie's och så va klockan 8 och så senare kom vi till skolan! jag kände första lektionen att det skulle bli 10.42 bussen hem men jag höll mig kvar tack vare min goda apelsin ;D fick reda på att vi ska ha nationella prov i fysik och synd att det kommer gå sämst för mig puhu. när jag var hem-kommen så var jag såå trött så la mig i soffan och drog en prat-strund med min syster puss på dig! nu väntar jag på min kära mamma som ska komma hem med en sak till mig (hi-hi) och är lite små-sur för att vi skulle fått vara lediga imorn pga trasiga ledningar som dom skulle fixa men icke-sa-nicke! skola imorgon för cecilia lantz.. skönt att vi har idrotts-dag på torsdag iaf då jag slipper jobbiga lektioner med mina jobbiga vänner. skämt å-sido! nej som sagt måste dra mig.

take good care / c-c-c-ceciliu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0