måndag

2e mars och jag sitter hos en hostandes mormor. aw stackare! <3 ska som sagt sova hos henne. var riktigt söt och tog mig in på hc och köpte en blomma till henne, ibland är jag sådär snäll hehe. köpte även med avokado och creme fraiche för hon hade en taco-paj i ugnen. och vad det började snöa när jag gick där med fulla händer usch. jag trodde våren var på väg?!?! men vad fel man kan ha. nu ska jag ta en titt på so:n som jag har prov på på onsdag och sen blir det tv för resten av kvällen :)

adios-s-s



hittade ett par gamla bilder från i somras när mill jag och bella var på
magnus uggla och håkan hellström i bergs-slussar! det var verkligen en
kväll att minnas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0