måndag

stod i cafet idag med bella :) tack för det säger jag. satt och halvsov under hela dagen så det var min räddning för dagen hade aldrig orkat med en hel skoldag! men imorgon ska jag vara allert igen ja-ja. för efter skolan ska jag inte till city som jag inte vart på evigheter (?) och först strosa lite sen vid halv 3 ska jag klippa mig som jag inte gjort sen i oktober (omg) och sen ska jag hjälpa min syster med paket till oskar och vid 4-tiden står det fika-dags med tjejerna så det blir en väldigt farande-dag men kan vara roligt det med! och nu har jag lite pengar också och det gillas! snart börjar färjan 2 wieee och sen lite stål av ballar (haha) som jag sa idag till min syster.. roligt roligt. nej nu ska jag dra mig! HEJ.¨


 
bella i varv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0