lördag - morgon

ja inte riktigt morgon är det väl men jag gick upp för en timma sen så det räknas som morgon :) slingningen blev lyckad tror jag? jovars. men ska nog köra en omgång till så blir det liiite ljusare men det får bli när min syster är hemma som hon inte är idag (kors i taket) ikväll är det melodifestivalen så det får väl bli lördagens roligaste om man äns kan kalla melodifestivalen rolig.. hä-hä. igår åkte vi till stan och sen hem till ebba och kollade på film (the notebook) vilket slutade med att vi alla somnade!! typiskt oss. var hemma efter 12 ungefär då jag kollade på big brother och sen gick jag och la mig. nu för dagen vet jag inte vad jag ska göra. men jag får lista ut något eller så blir det bara en såndärn lugn lördag med film och hela kittet =) låter bra faktiskt. PÖSSSSSSSSSS


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0