i think you sould know..

brrrrrrr!! fryser ihjäl ta mej fasan. snö och hela kittet också! tack för den. behövde sol och vår nu. har vart en riktigt jobbig vecka för cecilia lantz och så tog jag moppen imorse och snö-oväder på högsta grad när jag och bella satte oss för att åka hemåt.. vad hände inte då? om inte att cecilia och isabella ramlade med min käraste! puhhh.. kanske var lite klantigt att sätta sig på den från första början men jag väntade inte sådant oväder. men vad vi skrattade haha. det var helt sjukt, vi både märkte att det skulle sluta illa över sista guppet och så vi båda två började att vrål-skrika och stackars killen som gick där och undrade vad det var för två idioter som först skrek som jag vet inte vad och sen låg där med mopeden över och asgarvade! haha fy tusan. och nu kom min mor in och sa att mina käraste är sprucken?!?! va?? nej nu tamej fasiken blir jag arg.. bra fredag asbra! ikväll ska milla och jag (kanske b) till blacka och imorgon blir det party hehe.

PUSSS


fy fabian för vinter och slask!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gillar den vänstra bilden, hehe ^^

2009-03-27 @ 17:51:45
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0