FREDAG PEPP-PEPP!

åhå äntligen äntligen fredag :) döööö-skönt. ikväll blir chill kväll hemma hos mig med brudarna minus johanna dock som ligger hemma och är sjuk. krya!! <3 längtar lite smått till nästa fredag när mamma och pappa är på spa-hotell ihi. men ikväll blir det lugnt. vid 6 tiden ska vi till ica och handla handla hä-hä. det blir en tjocka-kväll va?!?! haha. we like like. nu ska jag lyssna lite på musik och bara ta det allmänt lugnt tills klockan tickar 6. have a good day!



min söta zebbis som är lite fuuuk.



mitt tyg till bal-klänningen aww!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nae för tusan nu fåj bubbisen som är fuuuk kjya på sej :'( vi tar hand om han ikväll :)<3

2009-03-20 @ 17:58:47
URL: http://you know my adress your fucker ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0