10 minuter kvar..

tills bästa oth! :D min helg har vart mycket händelserik. i fredags åkte som sagt ebba och jag in till stan och leta lite utan resultat sen så hade vi mys hos henne och bella kom och vi lyckades somna i soffan haha! i går så åkte ebba och jag in med mamma vid 09.00 och tog en fika på lindahls och sen körde vi en runda på stan tills mamma kom igen vid halv 3. vid 7 åkte vi till milla och sen kom macke ponta och alex! var där ett tag och sen tog vi halv 11 bussen in till stan och hamnade hos mack. vart inte så långvarit och milla och jag tog bussen hem och jag slocknade nästan på direkten! hehe. idag försov jag mig lite och så tog ebba och jag 10-bussen till city och vi var bjudna på bio utav ebbas pappas jobb och efter det vart det lunch på louie de geer. mycket trevligt :) händelserik helg och jag gillar det. imorgon är det skoldax och så ska jag sova hos mormor för på tisdag morgon ska jag till tandläkarn! :S usch. men nu börjar som sagt oth strax. kanske återkommer. PUSSS



helgens skit snygga bilder! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0