stek o picknick med ebba

gick upp senare än vanligt, gick raka vägen ut o solade och sedan tog jag cykeln upp till ebba, solade ett bra tag till och brände mig lite till (härligttt) sen fick ebba i tanken "vi fixar picknick" så det blev handling på ica, och sen hem o fixa baguetter och massa gott sen åkte vi till världens mysigaste ställe, så satt där från 8 till 12.. åh jises! klockan bara sprang i väg vill jag tillägga.. vad vi pratade o pratade :D:D bästa duuuuuu. imorn ska vi antingen till mårn eller roxen eller kanske vore kul med ett nytt ställe?? hum.. men vart... märks imorn vart vi hamnar. nu ska jag se på coyote ugly! bästa film jajajajajjajajajja.

pösssssssssssssssissss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0