18 juni

jahoppp. torsdag. jag är ap-trött. har vart en jäkla dag i dag hehe. hör nog. spöregn+moppe till linköping (y) så lyckat :D ah jag bara älskar våra påhitt. johanna jag bella och ebba tog alltså moppisarna i ösregnet till linköping för att  gå där o strosa och käka! och vi lyckades komma både dit och hem utan några skador.. jag fick med mig hem ett nagellack och kajal vääääääldigt mycket. nej men var inte så sugen och har faktiskt shoppat lite i tisdags (linne,jeansshorta och tunika) så det får räcka för stunden. jomen dagen var mysig och hemvägen var härlig, sol och skönt. nu kom jag hem för någon timma sen sådär och satte mig ner med familjen och prata ett tag. och nu håller jag på och fixar och donar i rummet.

imorgon är det midsommar som inte kommer bli rolig, inte varm, inte skrattig, in party, inte något.. 
så jag ser inte fram emot midsommar/imorgon. nej! :( men midsommar är bara överskattat...
som allt annat här i världen är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0