hur underbart som helst




tack bella och millis till en mycket-t mysig måndags-avslut :) först åkte vi till mårn och låg där i en o halv timme typ sen så skjutsa vi hem bella och milla och jag begav oss till roxen och satte oss med filt och hela kittet och vi bara pratade o pratade och vips så va klockan 10 hähä! så mysigt och myggit. känns som sommarlov i värmen men nae.. håll ut håll ut!! nu är jag klippt slut efter en riktigt het-dag.. så ska fixa lite och sen bums i säng.. tusan också att vädret inte inte inte ska hålla i sig, nu till student-och skol avslutning och bal och hela fadderluttan buhu. så länge varade det härliga liksom :(( men jag säger som therese "jag tror inte på det förns jag ser det" gillar min syster ibland alltså! ;p

nu ska jag som sagt sova lite för imorgon ska jag vara på topp för jag ska ta mej fan bli färdig med min klänning imorgon.. känns som en evighet! /seeee yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0