grill/lokalfest

ja igår var en mycket härlig kväll/natt :) tog halv 6 bussen in till stan, mötte upp michis och gick och fixade lite. sen gick vi hem till hennes pappas lägenhet (sjukt härlig) satte oss på balkongen och började grilla m.m. kunde inte bli härligare, varmt var det, solen sken och musik och lite våghals spelades. gud vad vi skrattade haha! sen vid 9 tiden tog vi 2:an till norrtull och mötte upp sky och robbin och begav oss sedan till lokalfesten. fy vad roligt jag hade! självklart är det något som ska gå snett och det gjorde det.. men det gick "bra" sedan. vid 2 var mina fötter slutkörda och ville åka hem så det fick bli så. jag kom hem framåt halv 3 och då slängde jag mig i sängen.




så bra kväll ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

jasså så de var ni som stökat ner lägenheten så mycket, ;D haha nejvars. :)

2009-07-01 @ 18:22:26
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0