brr..

var fasiken är sommar vädret? kallt som jag vet inte vad. var och kollade på bellas match förut med milla michis och johanna. sen åkte milla o jag hem till mig för ett tag och bestämde oss sedan för att ta med bella till blacka till michan! :) blev inte så långvarit i blacka så åkte vi till norsholm och käkade körv mums! så åkte vi hem så vi var hemma framåt halv 12 sådär. så nu är mina lår helt iskalla så jag dör och jag sitter nu med datan så det ska bli varmt och kollar även på OC. me love. det är bra det får mig att inte tänka på allt som hänt som jag förövrigt har världens ångest över :( jag vill bara ha ett bra sommarlov med värme och massa roligt.. men det känns väldigt långt ifrån just nu. speciellt det sista. åh. nae ingen idé att jag sitter här och deppar ner mig ännu mer.  så nu drar jag blicken mot ryan,seth och gänget!

Kommentarer
Postat av: MmW

vi ska ha en suverän sommar gumman, det var ju det vi sa.! vi ska börja om på nytt. försök se positivt på det hela så gör vi det bästa och ser till att få en rolig sommar :)

2009-06-16 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0