you know i could use somebody

gårkvällen var väldigt ändrade planer. ebba och jag hade tänkt bara släppa chill kväll med gottit hehe. men vi tog halv 10 bussen till blacka med heidi vidare till pontus. satt vi ute och chilla och spela lite spel som gick åt helvete för min del haha! pictonary, sämst på och rita och blir inte bättre när man är lite snurrig i bollen heller. men skratta gjorde vi iaf!! var hemma framåt halv 2 sen så gick jag upp o mötte m som stannade för natten. och idag har jag träffat en härlig söt nervös liten tjej och pratat av mig i någon timma. sen så nu ska jag bara äta lite mat och sovasova. skulle igentligen åkt in på utebio men jag mår skit och vädret är skit som det blir o stanna hemma och ha en sköööön söndags eftermiddag/kväll.

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0