it's safer to say im ready to let you leave..


gårkvällen stannade jag bara hemma. satt ute med familjen och ett par kompisar till dom, satt ute till lite efter 1 så gick jag in och la mig framåt 2. vaknade idag vid 12 utav hemsk dröm.. syster dog. och det sjukaste är att det är andra gången jag drömt att hon dog :O usch! satt ute i solen ett tag. sen åkte syster och jag och handlade lite avokado och lite smått sådär. sen gjorde mamma och jag tacos. mums! ikväll ska jag få träffa efterlängtade ebba som haft sitt i arkösund ett par dagar, tur för henne att hon är hemma nu igen :) bella kanske med ska va med, men kraken kanske åkt på magsjuka? krya!! nu ska jag ut i blåsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0