it's really good to hear your voice say my name..

dagen har vart slapp slappare slappast hos ebba som förövrigt lämnar mig och bella i kimstad i en veckas tid och så har vi lyckats pricka in asbra att jag åker till greece när hon kommer hem :( kan ju inte bli bättre! kommer sakna dig tjejan. så bella vad ska vi göra i kimstad i 1 veckas tid? ae vi bombar millson på jobbet hähä. ajuste hon är på kryssning nu och roar sig och har sig. själv sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik och äter naturgodis och har ont i käken buhä :( livet kan inte bli bättre fan! nej nu ska jag gå ut till sällskapet och va lite social (kan behövas)

pussis


det blir bra, det vet du ♥


Kommentarer
Postat av: din E

åh du är verkligen bäst, fan vad jag saknat dig & alla :( och ja, det får väl ordna sig. inte hela världen om det inte gör det? men snart snart ses vi kära du, väntar bara på bella sen åker vi till mills :D pusssssssssss <3<3

2009-07-29 @ 19:30:13
Postat av: cecilia

saknat dig såå mycket bästa du. och det blir bra med "duvetvad" puss på dig min bästa pingla! <3

2009-07-30 @ 03:37:12
URL: http://ceciliu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0