i need you, im sorry

åh vart så glad igår när jag såg min snygga brända bella!! mmm vad ja längtat efter henne. så blev en liten fika i kiosken på dagen, sen blev det bussen till michis pappa så kom danielx2 också. satt vi där och drack vatten med is (haha) till ungefär halv 10 så traska vi till utebion. så tog vi sista bussen hem. och så slagga vi hos bellsan. och henns mor var söt och gjorde mackor till oss, mm baguetter. så somnade vi. och fy vad jag aldrig mer ska sova i en soffa! sjukt hur ont jag har i ryggen nu. så åkte bellsan och jag till mårn och stekteeeeeeeee till 6-tiden. har lyckats bränt mig så jag flagar som jag vet inte vad. fuck of!

ikväll igentligen skulle vi åkt till glan och grillat m.m men det blev ändrat så det blir snart. och nu ska jag äta middag med mamma och pappa och fira dom lite (fått semester) sen ska jag nog till blackka!!

PUSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0