this is killing me.

sitter och rå-diggar chris brown. jag menar man bara måste ju älska honom! <3 och till det har jag vääärldens huvudvärk :( dock inte lika roligt. dagen har känns hur lååång som helst, hade 2 långa lektioner först sen två håltimmar från 10.30 - 13.45 oh gud! jag höll på att dö av rastlöshet. men jag tog mig igenom det med ett samtal av bella, hembesök med johanna (m.fl) till hampus. och sen data-dax på no:n och lite idrott sista! kändes som dagen aldriiig skulle komma till sitt slut. men det gjorde den och nu sitter jag här med spräng-huvudvärk! och något jag verkligen fasar över är nationella-proven som drar igång på tisdag.. puh. och det börjas med svenska. ja men det är ett tag tills den dagen. fast dagarna bara springer iväg! inga planer till helgen men det kommer väl.. fredag i morgon och jag blir lite glad :) wiiiii. ADIOS!ADIOS!


You said that you'd always care
I just turned around and there's
nobody there..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0