snart suss-time

eftermiddagen spenderade jag med mig själv och 3 filmer..prom.night, systrar i jeans 2 och capricciosa! riktiga höjdareenligt mig själv,sen var min gulliga syster och oskar gulliga och gjorde fina räk-mackor till resterande familj! imorgon är det skol-dax! det är bara en termin kvar nu och sen säger jag hejdå till mosstorp och min klassis! och har fått hem sån därn om ansökan nu till gymnasie.. har inte äns velat kolla på det. men det blir stil och trend och mode och design!som mitt 1-och 2:a val. men jag vet inte i vilken ordning! får ta och fundera ut det. jag har trots allt en månad till (tror jag) och nu kommer nationella prov också, något jag verkligen inte ser fram emot. men somsagt allt kan inte vara roligt hela tiden. nej nu är det snart suss-time. / goodbye.



jag hoppas allt det där löses! :( :(
verkligen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0