sitter hemma och lirkar.

yes bara en halv-dag kvar i skolan sen är det det som jag älskar meeeest, heeelg. det här ska bli en rackarnsbra-helg :) imorgon som sagt slutar jag 12 och då ska jag och mamma åka in till stan. barn-bidraget har ju äntligen kommit och hoppas att jag kanske hittar ett par skor, för mina låga converse har snart sagt sitt sista ord! :( kanske lite klantigt utav mig att använda dom nu i slasket men jag gillar dom! nu längtar jag till sådär april när man kan sätta på sig en tunnare jacka och skor! eller allra mest längtar jag till sommaren :)

- -

vad ska jag göra i dag, i grå-slasket?
hm. film+filt blir asmycket. och om
min syster kommer hem snart så
ska jag be henne åka och köpa lite
god frukt till mig. hel-tokig i det. ♥

adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0