one tree hill.

ja det är precis vad jag sitter och kollar på :) har vart en ok-dag. idag startade vi med hemkunskapen och det ser inte ljust ut, sjukt mycket att göra. sista lektion hade vi bild, fyfasan vad irreterad jag blir! det märks verkligen att hon favvoriserar dom som är duktiga inom ämnet. kärring!! jag får inte äns en chans men det är ingen idé att lägga ner massa kraft på det känner jag men arg blir jag. oh om några dagar kommer det pengar wihu, mååste köpa kläder!!! stor nöd utav lite nytt och hårfärg och nytt smink är ett stooort måste! gud ser inte klok ut i skallen och smink ska vi inte tala om. :p idag pratade vi tjejer om i skolan hur jäkla mycket snyggare man är när man är brun.  och tur som jag har ska jag troligen åka till grekland i sommar, uuunderbart! :)) fast lite bränna skulle inte sitta fel nu men ja jag får ta mig till solariumet några gånger men jag tycker inte att det hjälper något vidare men alltid värt ett försök. lite små roligt att johanna och bella också ska till grekland! haha. men jag tror tyvär inte det blir vid samma tillfälle eller ställe heller :( nu ska jag återgå till teven.



åh grekland!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0