mitt nyår

den kunde vart bättre den kunde vart sämre. om man tar bort allt det där dåliga så skulle man kunna säga att det var en lyckad nyår. men det fanns somsagt en del saker som man helst vill glömma. kvällen avslutade hemma hos bella helt slocknad runt 4-tiden. och jag frös som en galning och jag visste inte vad jag skulle ta mig till, stod ute i längre än en timma och stod och pratade. mina fötter var som is i mina höga skor! men sånt får man ta om man ska vara fin. (haha)dagen efter (idag) var dock inte lika rolig. vi tog oss upp vid närmare halv 3 och våran första frukost blev pizza. sen så gick vi hem och kollade på titanic! och det här med nyår, äääääär överskattat.



det kommer mer bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0